kasigia
PAGE 2-1
PAGE 2-3
kraskaya
PAGE 2-2
previous arrow
next arrow

ΔΙΑΣΚΕΥΗ – ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ : Λένα Φιλίπποβα
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ : Αρης Αλεξάνδρου
ΣΚΗΝΙΚΑ: Μαρία Χρηστέα
ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ : Κυριάκος Κοσμάς
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΙΝΗΣΗΣ : Στέφανι Τσάκωνα
ΦΩΤΙΣΜΟΙ: Νίκος Σταθογιαννόπουλος
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : Θόδωρος Λ. Στεφανόπουλος
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ : Νίκος Σταθογιαννόπουλος
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΚΗΝΙΚΩΝ : Βασίλης Στενός
ΠΑΙΖΟΥΝ: Μαριλένα Τριανταφυλλίδου, Θανάσης Χαλκιάς

ΔΙΑΣΚΕΥΗ – ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ : Λένα Φιλίπποβα
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ : Αρης Αλεξάνδρου
ΣΚΗΝΙΚΑ: Μαρία Χρηστέα
ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ : Κυριάκος Κοσμάς
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΙΝΗΣΗΣ : Στέφανι Τσάκωνα
ΦΩΤΙΣΜΟΙ: Νίκος Σταθογιαννόπουλος
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : Θόδωρος Λ. Στεφανόπουλος
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ : Νίκος Σταθογιαννόπουλος
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΚΗΝΙΚΩΝ : Βασίλης Στενός
ΠΑΙΖΟΥΝ: Μαριλένα Τριανταφυλλίδου
Θανάσης Χαλκιάς

Oι άνθρωποι είναι ένα μυστικό. Κι αν ακόμη χρειαστεί να το σπουδάζεις σε όλη σου τη ζωή, μην πεις πως έχασες τον καιρό σου· κάθομαι λοιπόν και σπουδάζω αυτό το μυστικό, γιατί θέλω να είμαι άνθρωπος.

Φανταστείτε ένα σύζυγο που η γυναίκα του αυτοκτόνησε και είναι τώρα ξαπλωμένη στο τραπέζι. Μόλις πριν από λίγες ώρες είχε πέσει από το παράθυρο. ο σύζυγος τα ’χει χαμένα και δεν πρόφτασε ακόμα να τακτοποιήσει τις σκέψεις του. περπατάει στο δωμάτιό του και πασχίζει να καταλάβει αυτό που έγινε, «να συγκεντρώσει τις σκέψεις του». Επιπλέον, πρόκειται για έναν αρτηριοσκληρωμένο υποχόνδριο τύπο, από κείνους που μονολόγούν και κουβεντιάζουν με τον εαυτό τους. έτσι, λοιπόν, κουβεντιάζει με τον εαυτό του, διηγείται πώς γίνανε τα πράγματα, τα εξηγεί για να τα καταλάβει ο ίδιος. παρ’ όλη τη φαινομενική συνέπεια των όσων λέει βρίσκεται να αντιφάσκει με τον εαυτό του αρκετές φορές λογικά και συναισθηματικά. Απ’ τη μια μεριά δικαιολογείται κι απ’ την άλλη κατηγορεί τον εαυτό του και αρχίζει άλλες, εκτός θέματος, εξηγήσεις· σ’ όλ’ αυτά βλέπει κανείς τόσο τη σκληρότητα της σκέψης και της καρδιάς, όσο και μια βαθιά τρυφεράδα. Λίγο λίγο τα καταφέρνει πραγματικά να εξηγήσει στον εαυτό του τα πράγματα και συγκεντρώνει «τις σκέψεις του». Μια σειρά από αναμνήσεις τον οδηγεί αναπόφευκτα στην αλήθεια: η αλήθεια ανυψώνει ακατανίκκητα το μυαλό και την καρδιά του. Αυτό είναι το θέμα.

Φ. Μ. ΝΤΟΣΤΟΓΙΕΒΣΚΙ

ΔΙΑΣΚΕΥΗ – ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ : Λένα Φιλίπποβα
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ : Αρης Αλεξάνδρου
ΣΚΗΝΙΚΑ: Μαρία Χρηστέα
ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ : Κυριάκος Κοσμάς
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΙΝΗΣΗΣ : Στέφανι Τσάκωνα
ΦΩΤΙΣΜΟΙ: Νίκος Σταθογιαννόπουλος
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : Θόδωρος Λ. Στεφανόπουλος
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ : Νίκος Σταθογιαννόπουλος
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΚΗΝΙΚΩΝ : Βασίλης Στενός
ΠΑΙΖΟΥΝ: Μαριλένα Τριανταφυλλίδου
Θανάσης Χαλκιάς

Oι άνθρωποι είναι ένα μυστικό. Κι αν ακόμη χρειαστεί να το σπουδάζεις σε όλη σου τη ζωή, μην πεις πως έχασες τον καιρό σου· κάθομαι λοιπόν και σπουδάζω αυτό το μυστικό, γιατί θέλω να είμαι άνθρωπος.

Φανταστείτε ένα σύζυγο που η γυναίκα του αυτοκτόνησε και είναι τώρα ξαπλωμένη στο τραπέζι. Μόλις πριν από λίγες ώρες είχε πέσει από το παράθυρο. ο σύζυγος τα ’χει χαμένα και δεν πρόφτασε ακόμα να τακτοποιήσει τις σκέψεις του. περπατάει στο δωμάτιό του και πασχίζει να καταλάβει αυτό που έγινε, «να συγκεντρώσει τις σκέψεις του». Επιπλέον, πρόκειται για έναν αρτηριοσκληρωμένο υποχόνδριο τύπο, από κείνους που μονολόγούν και κουβεντιάζουν με τον εαυτό τους. έτσι, λοιπόν, κουβεντιάζει με τον εαυτό του, διηγείται πώς γίνανε τα πράγματα, τα εξηγεί για να τα καταλάβει ο ίδιος. παρ’ όλη τη φαινομενική συνέπεια των όσων λέει βρίσκεται να αντιφάσκει με τον εαυτό του αρκετές φορές λογικά και συναισθηματικά. Απ’ τη μια μεριά δικαιολογείται κι απ’ την άλλη κατηγορεί τον εαυτό του και αρχίζει άλλες, εκτός θέματος, εξηγήσεις· σ’ όλ’ αυτά βλέπει κανείς τόσο τη σκληρότητα της σκέψης και της καρδιάς, όσο και μια βαθιά τρυφεράδα. Λίγο λίγο τα καταφέρνει πραγματικά να εξηγήσει στον εαυτό του τα πράγματα και συγκεντρώνει «τις σκέψεις του». Μια σειρά από αναμνήσεις τον οδηγεί αναπόφευκτα στην αλήθεια: η αλήθεια ανυψώνει ακατανίκκητα το μυαλό και την καρδιά του. Αυτό είναι το θέμα.

Φ. Μ. ΝΤΟΣΤΟΓΙΕΒΣΚΙ